Telefonoa
Ordutegia
Astelehenetik ostiralera:
9:00etatik 14:00etara

Aiara Berdintasunaren Alde Foroaren adierazpena, Ferialetik Aiarako emakumeek egindako sare morea desagertu izana salatzeko.

Pasa den apirilaren 19an, gauez, Aiarako emakumeek egindako sarea morea desagertu zen Ferialetik. Sarea martxoaren 8an jarri zen bertan, greba feministaren barruan eta Aiarako hainbat emakumek parte hartu zuten  egiten eta jartzen.

Sarea desagertzea kezkatzekoa eta salatzekoa dela iruditzen zaigu eta, horrexegatik, honako adierazpena  egin nahi dugu:

• Aiara Berdintasunaren Alde Foroak salatu nahi du emakumeek egindako sare morea Ferialetik desagertzea, emakumeek aurkako erasoa izan delako, salatu beharrekoa.
  • Aiara Berdintasunaren Alde foroak adierazi nahi du jarraitu egingo duela berdintasunaren eta emakumeen eskubideen alde lanean. Lan horren adibide izan da Ferialean jarritako sare morea, greba feministaren inguruan, emakumeen arteko saretzea gauzatu duelako, emakume desberdinen arteko batasuna eta elkarlana. Sarea kendu dutenek isolatuta eta ahul nahi gaituzte, gu hobeto kontrolatzeko, baina lanean jarraituko dugu, gure arteko konplizitateak josten, gogortzeko eta gure buruaren jabe izaten.
  • Dei egin nahi diegu Aiarako emakumeei berriro ere sare morea jartzera etortzeko. San Isidro Egunean, eguerdiko 13:00etan, Ferialean, Aiarako emakumeen sarelana irudikatzen duen sare morea berriro ere bertan jartzeko.

Arespalditzan, 2019ko maiatzaren 10ean

Helbidea